reklama

Čajový klub

V Británii taká obyčaj, keď nepracuješ, tak piješ čaj. Bežný pracovný deň sa pre domáceho skladá z dvoch čajových prestávok a jednej obedňajšej. Skúsila som toto prestávkove tempo na vlastnej koži. Po týždni som mala pocit, že som svoju pracovnú dobu, slušne povedané, prečajovala. Umyla som si svoj hrnček a odložila ho na najspodnejšiu poličku, reku neprišla som sem aby ste ma odnaučili robiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Netuším akým nedopatrením som sa dostala do čajového klubu, ani som netušila ako sú precízne zorganizovaní, každopádne moje meno sa minulý týždeň objavilo na tabuli. Vraj sa mám postarať o mlieko a sušienky a sem tam spratnúť nejaký ten bordel. Mrkla som preventíne do chladničky, mlieko tam bolo, nejaké keksíky na stole tiež, spokojne som si pokračovala vo svojej krasojazde do labu.

Okolo pol druhej, presne v momente keď som mala ruky v glove boxe mi prišla moja kolegyňa Suzi povedať, že došlo mlieko. Vravím dobre a sledujem svoje ruky v ohromných čiernych rukaviciach ako sa snažia navážiť presne 5 miligramov vzorku. Suzi stojí a čumí. Po minúte zahlási: „Ale my už nemáme žiadne! Ne-má-me už m-lie-ko!“ Ako keby hovorila s retardom, alebo s niekým kto nehovorí rečou jej kmeňa. Pri všetkej drzosti, indisponovaná faktom že moje ruky su strčené niekde za sklom v inertnej atmosfére som opáčila: „And what?!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pohľad, ktorým ma prebodla mi jasne naznačil akú mieru dešpektu k čajovému klubu som práve prejavila. Viem, že čakala, že vezmem nohy na ramená, odbijem sa hlavou o pokladňu v Centre a zaparkujem následne až v našom tea roome, ale to bolo to posledné čo som si mohla v tom momente dovoliť. Odišla predať správu o vzniknutej situácii ostatným členom. Ja, až som dokončila čo som musela, išla som si okamžite splniť svoje týždennícke povinnosti.

O dva dni neskôr mi zvoní mobil, práve vo chvíli keď sme s naším technikom dopĺňali kvapalný dusík do NMR spektrometru. Vraj došiel Kit Kat.

Vravím jej: „Počúvaj, sedím v krčme tuto cez cestu, pijem čaj s mliekom, dávam si Kit Kat a mám zákonite pauzu. Až dopauzujem, prídem aj s keksami.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred mesiacom som si po prvý krát za tie skoro dva roky strávené tu, naliala ocot na hranolky. Asimilácia v mojom prípade bola týmto barbarským skutkom dokonaná. Ale aby som začala vyznávať kult čajového klubu, prípadne začala nosiť minisukne v päťstupňových mrazoch, to bude musieť ešte veľa vody pretiecť a ešte viac piesku sa presypať.

Gabriela Adamová

Gabriela Adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nomád v službách chémie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu