reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Adamová

Gabriela Adamová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nomád v službách chémie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Čajový klub

Gabriela Adamová

Čajový klub

V Británii taká obyčaj, keď nepracuješ, tak piješ čaj. Bežný pracovný deň sa pre domáceho skladá z dvoch čajových prestávok a jednej obedňajšej. Skúsila som toto prestávkove tempo na vlastnej koži. Po týždni som mala pocit, že som svoju pracovnú dobu, slušne povedané, prečajovala. Umyla som si svoj hrnček a odložila ho na najspodnejšiu poličku, reku neprišla som sem aby ste ma odnaučili robiť.

  • 10. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 352x
  • 7
A ja sprostá som si kvôli tebe...

Gabriela Adamová

A ja sprostá som si kvôli tebe...

Vravíme si často keď už je po všetkom. Koľko krát si koľko z vas toto pomyslelo, len s iným a pritom tým istým koncom. Moju spolubývajúcu nezasiahol Amorov šíp, ale guľomet a nie do srdca, ale rovno do hlavy.Pozorovať ju od tej doby v každodennom živote mi občas privodí ľahkú nevoľnosť nasledovanú bolestivou sebareflexiou, či aj ja náhodou nie som taká ťava, neznalá svojej hodnoty, zaneprázdnená vytváraním ilúzie o tom aká som dokonalá a hlavne oddaná.

  • 28. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 46
Opíš a bude to opublikované…

Gabriela Adamová

Opíš a bude to opublikované…

Približne takýto odkaz zo svojho vzdelávacieho záhrobia som dnes dostala, keď som omylom na servri medzinárodného časopisu našla opublikovaný obsah mojej diplomovej práce bez svojho mena.

  • 17. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Na ceste k snobskému cynickému pesimistovi

Gabriela Adamová

Na ceste k snobskému cynickému pesimistovi

Obzerám sa rekapitulatívne za poslednými dvanástimi mesiacmi s hlbokým povzdychom sebaľútosti, lebo ako pekne tento rok začal, tak debilne sa skončil.

  • 10. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Vymením sľubne rozbehnutú vedeckú kariéru, za samotu u lesa...

Gabriela Adamová

Vymením sľubne rozbehnutú vedeckú kariéru, za samotu u lesa...

Pred pár minútami som prišla domov...môj byt vyzerá ako po druhej svetovej.Nevybalené tašky povaľujúce sa medzi vypratými a nevyžehlenými vecami a medzi nevypratými vecami, ktoré čakajú na práčku ako na spasenie.

  • 4. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
reklama
Idiotizmus bánk v UK

Gabriela Adamová

Idiotizmus bánk v UK

Človek si tak nevinne ide otvoriť účet do banky a vykľuje sa z toho Kurz sebaovládania na tri dejstvá.

  • 15. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
Diabol nosí kravatu s periodickou tabuľkou

Gabriela Adamová

Diabol nosí kravatu s periodickou tabuľkou

Keď som sa hlásila na pozíciu doktoranda u hviezdy najjagavejšej v obore iontových kvapalín ani zďaleka som netušila čo ma čaká.V minúte keď som otvorila dvere do jeho pracovne  sa mi život otočil naruby.Od tej doby neviem kde je sever, veci ktoré musím urobiť počas dňa si musím zapisovať, nie som schopná ich udržať v hlave a často mi nestačí strana v diári na daný deň.Mne vlastne nestačí 24 hodín, ako by mi potom mohla stačiť jedna debilná strana.

  • 26. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 058x
  • 28
Je sloboda návyková?

Gabriela Adamová

Je sloboda návyková?

Sedím na letisku v Budapešti, v rukách držím dve fľaše päť putňového tokajského a počítač.Srdce mi zviera úzkosťou, neviem kedy sa najbližšie vrátim domov.Odchody sú nepríjemné ako pichanie B12tky do zadku, tupé a bodavé zároveň. Možno o štyri mesiace si nájdem trochu času, možno budem mať nárok na trochu času. Z Betky už bude veľký pes. Koľko vecí som už prešvihla a koľko ich ešte prešvihnem.Stužkové slávnosti mojich súrodencov, pribúdajúce vrásky mojich rodičov.Mám čo som chcela, slobodná, nezávislá, večne so sebou nespokojná, uháňajúca stále dopredu.

  • 11. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Som stará naivka

Gabriela Adamová

Som stará naivka

Rozchod s mojím bývalým priateľom ma uvrhol na trh nezadaných o štyri roky staršiu a o všetky ilúzie ľahšiu.Pri predstave nejakého nového vzťahu sa vo mne prebúdza neurčitý pocit, ktorého špecifikácia by bola na dlhé lakte.Na druhú stranu sa mi nechce straniť ľudí, ktorí sú mi sympatickí, ale pri ktorích tiež viem, že okolo studenej vody oheň nezaložím.

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 866x
  • 4
Podeľme sa medzi sebou, bratia a sestry...

Gabriela Adamová

Podeľme sa medzi sebou, bratia a sestry...

...ale nie po dobrotky, kumulujme trochu toho zla...

  • 8. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Keď sa opitá írska zubárka naštve...

Gabriela Adamová

Keď sa opitá írska zubárka naštve...

...lietajú vzduchom facky.

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
I have a ginger problem

Gabriela Adamová

I have a ginger problem

Ako som sa so svojou alergiou na zázvor omylom ocitla v indickej reštaurácii...a ako mi to tam dali poriadne „vyžrať“...

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 130x
  • 6
Harare,Moskva,Michalovce,Montpellier....na 30m2 v Belfaste

Gabriela Adamová

Harare,Moskva,Michalovce,Montpellier....na 30m2 v Belfaste

Keby sa dala Fourierova transformácia aplikovať na ľudí, spektrum by pravdepodobne vyzeralo ako porúbaný les....každý niekde inde, s charakteristickým chemickým posunom.

  • 8. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Milujeme nesprávnych ľudí?

Gabriela Adamová

Milujeme nesprávnych ľudí?

Ako nám platonická láska či nešťastný výber partnera dokáže urobiť zo života peklo...

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 863x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu